dagen före dagen..

så då är vi inne på sista "uppesittarkvällen" innan skolan börjar igen.

hur känns det nu då evelina?
jo, det känns fruktansvärt jobbigt..jag har inte hunit ha något sommar lov. när man vara mindre så längtade man nästan efter solan eftersom lovet var så långt, men nu är det helt tvärt om. men det ska säkert gå :) har ju köpt nya fina block idag som ska användas, det känns lixom roligare om man har fina block..då vill man bara skriva mer och mer. aja, börjar kl 1 imorn och går till 2, känns ju inte så jätte lönt. undrar vad vi ska göra där?

nu sitter jag bara här hemma, tar det lungt och hoppas på att johan ska ringa mig och fråga om jag vill leka :) inte för att jag tror han gör de, men man kan alltid hoppas. funderar på om jag ska beställa något mer från ellos, dom har faktist fått in riktigt snygga kläder nu.
nej nu ska jag dra mig ifrån datorn.

hejsvej

image36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback