happenings :)

HEJ :)

jag, sandra och annika har varit i malmö! Yes, det räddade verkligen min onsdag. mycket att berätta, men kan bara säga att vi hade det hur roligt som helst. haha. en massa gamla minnen kom upp. jag avslutade även kvällen med att trampa rakt ner i en vattenpöl.
för snart en vecka sedan åkte snaffe och milla. skönt att ni snart är hemma! men tråkigt är att hösten och skolan närmar sig med stormsteg. funderar mycket över hur jag ska orka med allt :/ jag har skola, ska ta körkort, handbollsträning 4 gånger i veckan, ska börja på afro dance med annika, har en underbar pojkvänn och underbara vänner som man vill umgås med, ska resa och ja..
tur är väl endån att man kan lägga ner lite av sin tid åt mysiga höstsysslor och så slipper man den pressen av att helatiden springa ut i solen när den kommer fram, inte för att det varit så ofta. på hösten kan man sitta inne och njuta av alla tända ljus.

jag söker späning..
lite sådär galet
jag vill också veta hur man gör en person lycklig
och hur man stäler till rättvisa.
i love you

image28






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback