känsla

hösten 07 är på väg..
jag känner det och jag längtar lite efter den. när jag jobbade idag fick jag en liten höstkänsla, var på väg att tända ljus för att ha det lite mysigt :)

snart ny vecka,
det är dax för skolan igen och jag längtar efter att våra äpplen ska bli mogna, dom hör lixom till skolstarten. kommer ihåg när jag gick på lågstadiet, då tog jag med äpplen till mina kompisar för dom tyckte att dom var så goda. det är en ny vecka och lönen trillar in på kontot imån kl 6 :) jag vill handla.
ska handla skor.

imån ska jag våga ringa till handbolls tränaren och berätta varför jag inte tränat och fråga om jag är välkomen, jag är nervös, ii!
milla och annika var på bio nu ikväll, jag ville också. men jag kan ju inte vara med överallt.
johan och jag har det bra, tror jag. jag bara väntar på att jag ska bli frågad :) vill att den gamla johan ska komma tillbaka, inte den som har kommit fram nu på senaste tiden. jag käner aldrig att vi har det så mysigt. men hoppas det kommer nu. om ett förhålande ska hålla så behövs det helatiden förnyas med små saker. men det löser sig säkert. önskar bara att du vara här nu.

image37

image38



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback