mm. marabou,

lördag.
och hela veckan har gått!
det går för snabbt.

sitter uppe nu och vet inte riktigt varför, tänker på mycke. är rädd för att känslan och glädjen ska försvinna :/ kommer det någonsin att hända? hända oss. att älska någon så fruktansvärt mycke får en att bli rädd, så jäkla rädd över att förlora. jag vet att jag är älskad och jag älskar. men jag ser även hur saker förändras, saknaden och lyckan käns inte lika stor, och jag vet inte hur jag ska göra för att få fram den. man ska inte behöva vara ifrån varandra i två veckor för att få känna saknaden från sin partner. jag vill käna den varje gång man ses..den där kramen :)
jag ska iallafall sluta upp. jag ska bli en bättre flickvän,

en riktigt dålig film kan få en att somna. det är inte så svart att beskriva, utan det är bara så att ögonen sjunker mer och mer ihoppa. tyvärr så valde jag , sandra och ida väldigt fel film idag. den var verkligen jätte dåligt och handlade om rika folk :/ det var väldigt jobbigt för en av familjerna för dom var tvungna att ge bort 2 miljoner och viste inte riktigt vart dom skulle skänka bort dom. vilka problem lixom!

image32




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback