nervös.

jag börjar bli lite nervös nu inför skolan.
när jag tänker på hur hösten kommer att se ut så blir jag faktist lite rädd, rädd för att få tillbaka den jobba stresen :/ men man får prioritera.
men det ska även bli kul att få komma tillbaka till allt. jag tänker mycke på rutiner och allt sånt. och när jag pratade med johans mamma nu häromnatten så kan jag faktist fram till att det är kul att sitta håla på med det vi gör i skolan. det är intresant :)

nu är det kväll.
johan kom hit tidigare än vad jag trodde så hann inte göra iårdning det som var tänkt (ljus,städning). så nu sitter vi här hemma och skriver våra bloggar, johan fick för sig att vi skulle skriva blogg varje dag, så nu gäller det att vara påg..
så vi har altså lite "data tid". han är bäst min johan

det har varit full rulle hela degen.
somnade inte förens kl 5 hemma hos johan, han var hur pigg som helst. men tillslut så somnade jag. vaknade runt 12 och då drog jag mig hemmåt. sen har jag bara hållt igång hela tiden, städat, tvättat, solat i 5 min :D sen kom ida och sandra hit, hade lite förfest innan vi drog in till malmö. sandra hittade en massa gamla foton som jag hade tagit när vi gick i typ 6:an. haha, så söta vi var. sen begav vi oss in till malmö, åt och kollade på njr. det var inget jämfört med igår när jag och johan kollade på timbuktu. det var najs! men vi dansade och hade det riktigt roligt idag, det började regna..men vad gör det lixom. jag gillar regn.
nu får vi se om det blir något mer malmö för min del, är rätt trött på de, kanske fredag :)

nu tycker jag att vi åker älskling, jag bara längtar. går och drömmer mig bort..

image34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback