måndag, snart är det tisdagnatt.

hejsan

måndag idag :) underbart!

har varit en riktigt go dag. sovmorgon till nio, om man nu kan kalla det för de :D
sen gick jag ut och gick en rinda vid halv tio, gick till gryet och sen vidare till min mammis jubb. mötte många glada människor på vägen.
jag ska ändå färga håret på min mamma. hoppas det blir bra! kan ju säga att jag färgade håret på en i min klass för några år sedan och det blev ju inte riktigt bra :D får se hur det blir.
det ska bli mörkt iallafall, mörkt så att det tar bort hennes gråa utväxt.
jaa, sen idag har jag försökt att fixa med jobbet, måste byta så att jag kan vara med i åhus. får se hur det blir ikväll. 
har ätit kyckling :D inte fel alls.

underbartunderbartunderbart :)

imon ska jag jobba med dom gamla.
missar mormors födelsedag :/

ikväll ska jag vara med tjejerna i släkten.
vi ska typ åka med båten mellan helsingborg/helsingör och bara ta det lungt, äta och bara njuta. 
är sugen på att kolla film, men vi åkert snart så det hinner jag ike med.
vill att solen ska komma fram nu, sånt segt väder. kunde liabra stannat kvar i törki. men jag och johan tar antagligen en resa, en resa långt bort där det är varmt och härligt. längtar efter det :) snart är du hemma min lilla nigga. hihi!

onsdag blir en lung och skön dag, då har johan precis kommit hem så hoppas vi bara ligger hemma och degar.
i need it.

börjar jobba på riktigt nästa vecka.
ska jobba med dom gamla. lite segt men det blir extra pengar in på kontot.
okej.

Baby you know that I can make it right

image23


längtar efter sena, varma sommarkvällar.
ge mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback