Bortskämd

Jag är inte det minsta bortskämd när det gäller sovmorrnar, när det är skola går jag upp kl 7, idag när jag tog mig ledigt väckte min kära mor mig kl 7 för att jag skulle städa på hennes jobb och på helgerna kan jag inte sova länge. När jag väl kom hem från städningen idag så la jag mig i sängen och tänkte att jag kunde sova nån timme innan jag ska jobba, men jag är nästan tröttare nu än vad jag var innan. Det passar inte mig alls bra att jag inte är pigg, har jätte mycke att göra i skolan. Man vill ju sova länge nu när det är så gråt och mörkt. Men idag har jag som sakt tackat ja till att jobba, inte så skoj men pengarna behövs, så nu ska jag snart ner för att fixa ihop en middag till ikväll. Efter det ska jag bara vänta på att det blir dax. Om en vecka åker jag till Kambodja, förstå vad jag ska njuta.

Kommentarer
Postat av: sofia

Kambodja är ju snart, den resan är du värd! Hoppas ni får det skönt och kul.

Postat av: Jessica

så härligt med kambodja! skulle inte tackat nej till en sån resa! Hoppas du får någon härlig sovmorgon snart!

2007-12-03 @ 19:42:05
URL: http://jessicalindkvist.blogg.se
Postat av: johan

i miss i miss i miss i miss YOU !

2007-12-09 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback