Get over it

Kollade på Get over it igår och åt en massa god mat. Familjen var hemma hos Sandbergarna igår och det var precis en sådan mysig kväll som jag behövde efter ett långt segt lov. Det var inte bara jag som var seg, en efter en somnade och det var så skönt att bara få vara där. Lovet har mestadels varit roligt, men gud så trött jag har blivit, så nu sista dagen ska jag bara vila ut. Idag väntas det besök, grannarna ska komma in och sen ska vi även besöka min kusin och hans flickvän som håler på att flytta och jag/vi skulle behöva städa undan en hel del här hemma innan. Om vi hinner.
En fördel med att flytta är att man rensar igenom allt man har och hittar en massa saker man glömt att man hade, slänger ut allt onödigt och får det nytt och fräscht. Min familj bodre låsas att vi skulle flytta, jag menar, vi borde rensa igenom allt vi har, för vi har en massa skit. Inte bra! Det ska vara ordning och reda!

image85
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback