Jag vill se det snöa

Det har snöat i stockholm och jag ska dit på måndag! Det kommer ju bli så himla mycket mysigare om det nu är snö när vi kommer, vit härlig snö. När kommer snön hit här!? jag vill ha mycket snö på backarna så man kan åka pulka och det bästa är ändå att få ta på sig varma goa kläder. Ska försöka flörta till mig johans asläckamössa, den är verkligen en vintermössa. Så mysigt med snö!
Jag har kommit fram till att jag verkligen måste ta mig ut och gå eller överhuvudtaget röra på mig. Efter ett "långt" härligt "vilolov" så känner jag att om man ska äta godis och andra onytigheter så måste man röra på sig. Jag ska ta tag i mig själv, kanske redan imån. Får se om jag tar mig ända in till lund och tränar lite Gympamedstång!

Hoppas alla har haft en toppenlördag! Imån ska jag städa, plugga och äta massa goda riskakor!


image83
jag är tacksam för allt jag har, och känner mig riktigt lycklig!
vinter,

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja det gör vi :D
Hoppas du hade trevligt igår! synd att du inte kunde komma till mig.. Ses i mon, på G mot Stockkhoolmoo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback