Lycklig

Jag städade och hittade kärlekspiller som jag fick av johan på Alla Hjärtans Dag, eftersom att kärleken inte går ihopa för tillfället så knarkade jag i mig allaihoppa, om hopp att jag skulle få extra mycket kärlek. Men funkade det? Nej! Med en pojkvän som inte bryr sig om man är tillsammans och som flyr, så fick jag också fly min väg hem. Vägen hem var fyld av ett leende på lepparna, jag kom fram till vad kärlek var och jag kände mig helt plötsligt lycklig. Jag orkar inte slås och kämpa för något som inte vill funka, så nu ska jag bara vänta och se. Blir det bra så blir det, men jag ska inte försöka mer, mina ord och känslor besegrar inte skiten.
För tillfället så är Westlife skivan igång för fult, dom har mycket vackra texter. Vart får pojkarna alla ord ifrån?! Jag vet inte om jag ska vänta på att han ska ringa eller om jag bara ska lägga det åt sidan. Han ville inte veta av mig idag iallafall, så sängen ska snart få sälskap. Hoppas bara att varje dag som går nu ska bli bättre och bättre. Det ska bli bättre!
Du sa vi ska alltid hålla ihopa..

jag älskar dig

image93





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback