Bättre dag

Åh, vad jag har sovit gott inatt. Har sovit som en prinsessa och som vanligt vaknar jag pigg och glad då. Härligt! Vaknade inte ens av sms:ena som jag fick vid 7 tiden. Igår var jag fruktansvärt trött, gnällig, hande ont i huvudet och mådda inte alls bra. Men idag är en bra dag! Vaknade och hörde att det regnade, jag älskar regn. Det är så mysigt på något sätt. Jag och Annika skippade träningen igår eftersom att jag inte mådda bra. Träning ska det bli idag istället! Jag och johan ska in till malmö för att shoppa lite och det kalar jag träning, man går och går. Det blir en riktig shopp-mys-dag! Det var längesedan vi var i malmö, så jag ska njuta ordentligt. Love it!

Hoppas ni får en trevlig lillördag!

image72

Kommentarer
Postat av: Jessica

malmö är riktigt härligt! och shopping är aldrig fel! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback