Everybody

Wihoo. Äntligen. Fredag. Skönt. Men vart tog den så jobbiga veckan vägen? Dagarna bara springer iväg från mig! Skönt på ett sätt, men ändå lite läskigt. Livet ska gå hyfsat sakta så man hinner att njuta av det. Eller så får man helt enelt börja att ta till vara på dagen. I Onsdags var jag och johan i malmö nästan hela dagen och jag längtar redan tillbaka. Så jag vet inte hur jag ska göra, får antagligen bli en runda till malmö i nästa vecka igen. När jag väl sitter här hemma så kommer jag på en massa saker som jag vill ha. Så ska ta och skriva upp en inköpslista. För när vi nu gick i malmö så hade man så mycke annat att tänka på, jag hjälpte mest johan och han hittade verkligen en massa bra saker.

Klockan är snart 9.00 och solen lyser upp dagen. Inte konstigt att man blir pigg och glad denna dag. Ska snart bege mig ner i köket för att laga till något smaskigt till Jenny som fyller 18 idag, grattis!

Imorgon ska jag jobba. Lite jobbigt ska det bli när man tänker på vilken tid det är, 7.00 till 16.00. Men jag måste, pengar får man inte gratis.

Hoppas alla får en höjdarfredag och en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det gick bra på jobbet! :)
vi ses imorgon! KRAM

Postat av: viola

svar: det är en niclas wilow, haha :)

2007-10-22 @ 20:03:00
URL: http://vajola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback