Fredag

image70
trying so hard

Denna underbara fredags eftermiddag skulle jag egentligen spenderat med fru rask och fru lindgren, men ikke! Raska jävlen ska börja jobba nu kl 4 och lindgren åker in till Lund för att fixa naglarna, fick följa med annika om jag ville, men då hade jag fått gå på stan i 1,5 timme själv utan pengar. Så nu sitter jag här i min ensamhet, tänkte fira min fredag själv med en god cider, men hoppar det så att jag kan köra hem till Tally sen ikväll.
Ska bara ta det lungt nu, lyssna på musik och kanske kolla en film. Älsklingen jobbar så får se om jag cyklar ner och handlar något gott av honom. Kom på att jag måste till katterna också, men det tar vi sen när jag känner mig redo!

Kommentarer
Postat av: sofia

naw sötis, jag har ockås varit ensam hela fredags eftermiddagen. men sånt är livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback