Lugg eller inte

image62

Efter att ha tänkt väldigt länge på att klippa lugg så har jag kommit fram till att jag verkligen inte kan bestäma mig. Jag var nästan helt säker på att jag skulle klippa av det men när jag väl kommit fram till de så började jag vela igen, fram och tillbaka. Nu har jag börjat fundera på om jag verkligen orkar med det extrajobbet med lugg på morgonen, det är så mycket som ska göras vid och det blir för jobbigt för mig. Jag ska klippa mig på torsdag så får vel se vad Linn säger. Jag vet iallafall att jag vill spara ut mitt hår nu inför balen, jag vill ha det långt och jag tror det blir bra utan lugg, men jag ska iallafall göra lite blonda slingor så att det blir lite förändring. Jag har kollat runt lite och det är verkligen snyggt med långt hår, kolla bara jessica alba, hennes hår är helt underbart. I love. Jag vill ha ett långt härligt hår!

Jag är jätte sugen på att bara ha en såndär tjejkväll. Kolla på bio och bara mysa en massa. Jag längtar!

Skulle vat med johan nu ikväll men han hade glömt och är nu med sina kompisar. Jag längtade så efter att få komma hem till honom när jag tränat klart, men naj! Är lite ledsen och besviken över detta. Men det är vel bara att ta de och gå vidare. Eller vad gör man? det är klart att man ska vara med sina kompisar, något annat har jag inte sakt, men har man bestämt så har man. Inte så kul att bara få sitta där då, gör något istället för att bli arg. Borde vara jag som ska vara arg! Hoppas på en "gottgöring".

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till med klippning och slingning idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback