Oj

Det har inte blivit så mycke bloggande nu på senaste. Jag vill bara gå och lägga mig, är så sjukt trött. Igår gick jag och la mig medesamma efter att jag druckit upp mitt te, helt slut var jag, så jag kände att jag var tvungen att göra något åt min trötthet idag. Jag bestämde mig för att måla naglarna, ni kan ju gissa hur det gick. Klad, klad och klad! Så jag blev bara mer trött. Nu sitter jag här i mitt tysta hus, det är gråt ute men ljust och varmt här inne, funderar på om jag ska möta min köra moder som antagligen ska gå hem från jobbet snart. Eventuelt så går jag ikväll istället, tar en längre runda och får lite annat att tänka på än bara teori. Hoppas mammi snart kommer, känner att jag är hungrig. Jag tar och ringer henne!

Hoppas du haft en trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback