Paljettkläning

Jag skulle jättegärna vilja ha en paljettkläning. Lite sådär lagom festligt. Har hittat en på gina som finns både i silver och i svart, men kan inte bestäma mig. Det kommer att bli finfint! La redoute har också en jätte fin paljettkjol, men den kostar ju en del. Jag kanske kan hitta något fint när vi är uppe i stockholm.

Har haft några riktigt underbara dagar med älsklingen. Det började i lördags natt när jag kom hem till honom efter oktoberfesten, jag var lagom go i huvudet och trots några storaklamp och stön så fick jag ett leende som värmde i hela kroppen. Söndagen bestod av en massa tv och slutade med att jag åkte hem för att jag skulle till tandis på måndags morgon. Mina tänder är dåliga!
På kvällen gick vi på bio och hade det riktigt mysigt, det var evigheter sedan sist och filmvalet var kanon bra. Ellerhur johan?
Igår till idag så har vi varit i johans farmor och farfars stuga i landskrona, en stuga som låg precis ute vid havet. Det var hur mysigt som helst, vi gick ute vid havet, åt på restaurang och bara hade varandra. Jag kände mig så lycklig och det var verkligen bara vi två mot allt. Medans jag kollade på tv så satt johan och ritade, vi åt briost och kramades. Tänk så bra man kan ha det. Det är domhär dagarna man ska ta tillvara på.
Nu får jag vänta ända tills på fredag innan vi ses, kanske bra det, men jag saknar honom så himla mycket redan. Så kär man kan vara.

Ikväll ska vi tjejer hem till Ida för att ha det lite mysigt, äta, dricka och kanske kolla lite film. Vem vet!? Det ska bli så skönt att få vara med alla. Rask vi tar "jakutsin" en annan dag. Kan ju hoppas på regnit väder imån, hihi!

image80

 
                                                                                          
               

Kommentarer
Postat av: Jessica

paljettklänning är dösnyggt tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback