Struket från listan

     
Besöket på Center Syd (mc donalds) innebar ett lycket köp! Jag hittade äntligen mina eftelängtade skinnhandskar, det blev ett par bruna från Cubus och så blev det en brakmiddag på Mc. Jag är fortfarande ute efter en mössa som jag sett på H&M, en typ krämvit. Camilla fyndade endå på nova igår, en mössa för 10 kr, om man ändå kunde hitta något sånt. Men icke, mitt sökande får fortsätta. Ska till Burlöv imån, så hoppas på några nya fynd.
Ikväll så har jag typ bara tagit det lungt, cyklade hem till Snaffe vid 9 där vi bara sat och snackade och åt popcorn.
Längtar så himla mycke efter johan, var längesedan vi var på en helg, bara han och jag. Vill man ha det bra så får man lägga ner sin tid på de och så får man prioritera. Jag längtar iallafall efter att något roligt ska hända.

Nu är tjejerna i Lund och jag ska dra mig in till sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du hittat handskar. Det har jag med.. äntligen!! lycka till med shoppingen imorgon!

Postat av: Hanna

tack :) ja, jag tycker också om det.

2007-10-08 @ 17:49:03
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback