Synd om mig

Har inte blivit av med min seghet från imårse, segheten beror på att vi var ute igår. Ont i huvudet och är så slö så det inte är sant. Det är så synd om mig. Nej då, så farligt är de inte, har en pojkvänn som försökt få mig pigg hela morgonen och nu tar kompisarna över och ska ta hand om mig ikväll. Moren min kommer snart hem med Loka Citron och jag sitter här med min clementin och kämpar för att bli pigg. Ikväll blir det en stor välfylld godispåse och kanske film tillsammans med te, inte världens bästa kombination men det kommer bli så gott. Ska äta middag hemma och sen cyklar jag hem till annika för att "förfesta" med henne, jag ska inte dricka något för ska upp tidigt imån för att jobba. Men vi kanske drar in till Lund för att träffa "gänget" på kulturen, men vi får se hur det blir för min del.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback