Tipster

image76
Nästa köp för mig borde vara lite söta underkläder, behöver det. Föredrar ganska enkla vanliga trosor som är enfärgade med kanske nån detalj, men ibland vill man ha lite extra fina som kanske har något roligt/sött mönster. Stringtrosor hoppar jag hälst över, tycker inte att det är så skönt och är inte så snyggt heler. Domhär trosorna från La redoute ser riktigt snygga och sköna ut, dom har många fler varianter som jag även gillar.

Jag brukar handla mina underkläder på bl a H&M och Lindex, ibland köper jag i andra affärer som AG. haha, dom har riktigt sköna! Att matcha sina underkläder är inget som jag kämpar för, jag tar vad som kommer upp och så får det vara bra. Än sålänge har johan inte klagat, inte äns när jag har mina sladdriga ursnygga H&M trosor.

Önskar att johan var här så att vi kunde gulligulla lite. Miss you bejbi!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah, AG-trosor! haha, aldrig fel!
men trosorna på bilden var jättesöta! skulle också behöva lite nya, alltid kul!
LYCKA TILL IMORGON!

Postat av: evelina

AAH! Takc jessica :D

2007-10-23 @ 21:10:29
URL: http://evelinapramberg.blogg.se
Postat av: milla

haha, jag antecknar... ;)

2007-10-28 @ 16:37:31
URL: http://camillarask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback