Upp som en tupp

Klev upp tidigt imorse och gjorde mig klar inför skolan. Jag gav mig själv en liten sovmorgon, men endå så gick allting riktigt bra! Iväg med morens cykel och såklart var tåget försenat. Kände mig som en räsercyklare med min höga fart. Knorren var uppsatt och den kala luften åkte rakt igenom mig. Men det var skönt, blir pigg av lite kyla. Jag kände mig inte allt trött idag, borde gjort det eftersom att jag inte somnade förens vid halv 12. Men tröttheten börjar smyga sig fram nu och funderar på om jag ska ta mig en liten tupplur.

Har kör idag med körskolan och Anna bablade på som vanligt! Och snacket gör mig galen! Fick köra på stor landsväg idag, vilket innebär att jag körde snabbast i 70, skönt att få köra lite snabbare! Nu sitter jag här och äter godis, sörjer för att johan inte har tid att vara med mig. Men han kommer ikväll/inatt efter jobbet. Klockan är snart 17 och jag sitte här, har verkligen inget att göra men maten ska snart börjas laga. Jag kollade igenom vad det är för något på tv ikväll och det är verkligen inget bra, så blir kanske att jag hoppar ner i sängen lite tidigare.

Imorgon ska jag till skolan för att fotograferas, har debatt och så ska vi ha jubileum för att fira att skolan bytar namn till Consensum. Sen ska jag hem och försöka att bara ta det lite lungt här hemma och så ska jag försöka att pigga upp fru rask. I helgen blir det ferre!  

image78
snart åker vi hit

Kommentarer
Postat av: Jessica

så härligt det ser ut! får man följa med?
trevligt lov! Vi ses väl hos tally på trosdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback