Uppe med tuppen

Ny vecka igen. Det går så väldans snabbt. Som tur var började dagen med att jag bara hoppade upp ur sängen, lite konstigt efetsom att jag inte fick vara ifred inatt, både rask och älsklingen ringde och väkte mig. Men ibland är det så och bara att min moder var hemma i morse gjorde mig glad! Har tänkt att ge mig ut på en powerwalk snart och ikväll blir det gympa med stång med lindgren och Ida. Ska försöka att hinna med mitt rum också, där måste fixas och donas lite.

Hoppas alla får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: sofia

duktigt du är som powerwalkar och tränar, här måste bli andra bullar känner jag! Ha en skön ledig onsdag

Postat av: Jessica

kämpe evelina som tränar så flitigt! Gott jobb!
Ha de så bra!

2007-10-16 @ 17:58:39
URL: http://jessicalindkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback