What a day

Att vara nykär är underbart, och att vara förälder är nog också underbart, eller? det är så skönt att känslan av att vara nykär bara kan dyka upp lite sådär då och då, det har nog gjort att johans och mitt förhålande är så bra som det är. Härligt! Ibland glömer man bort att visa någon hur mycket man tycker om en och det är inte bra, man ska inte behöva sätta upp lappar för att man ska komma ihåg att säga till personen man tycker om, att man tycker om den. Hmm. Är det inte rätt? jag och johan måste piffa till vår vardag lite, för att inte tröttna. Kommer inte göra det, me ni förstår. Johan vill börja umgås med "par", typ äta tillsammans, åka nånstans och helt enkelt hitta på saker. Men vart hittar man det paret? Och vad man man göra för att piffa till sin relation? Vi har verkligen inte några problem, men jag vill bara se vad det finns för möjligheter.

Nu har jag precis gjort ett teoriprov klart här på datan, är ny duschad och är riktigt sugen på att värma en kopp te och bara sätta mig ner i soffan där nere. Helst av allt så hade jag bara velat sova, men kvällen är uppbokad av en massa läsande i teoriboken. Uppskrivningen närmar sig så det är bara till att plugga på, även om det inte är det roligaste så måste det göras. Jag vill ha mitt körkort nu.

Kram!


image74

Kommentarer
Postat av: jessica

lycka till som fan på uppskrivningen! Hoppas du klara det :)!!
Så härligt att ha den känslan med nykär, det är bland det bästa som finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback