Önskar jag fick stanna i sängen

Idag är en sån dag då jag bara skulle kunna ligga i sängen hur länge som helst, bara få sova och ha johan brevid mig. Skulle vilja gå runt i pjamas och tofflor hela dagen. Men de går ju inte, finns så mycke man ska göra. Var precis på Nova och jag säger bara kaos! När jag körde in på området så kände jag bara neej, fast på ett sätt jippi. Det är ju alltid roligt att handla! Men det blev inget för mig, tekannan som jag ville ha hade inte kommit in så det fick bli lite kexchoklad som tröst.
Just nu känner jag bara för att kolla på film och äta godis. Men som sakt har en del att göra och funderar på om jag ska ta mig ut i ruskvädret för att få dagens motion. Efter det ska jag iallafall duscha och mysa här inne och ikväll hoppas jag på att få leka lite med Sandra och Snaffe. Det tycker jag låter bra!
Tröjan köpte jag igår när vi var på fields och den är från h&m.

Vad gör ni idag?

image59

image60

Kommentarer
Postat av: Minna

Har varit istan hela dan :D

Postat av: Natta

ehhehe då hade du varit tvungen att vakna vid 10 tiden och skriva till mig ;P
kommer en ny tävling om en månad. ha en fin kväll!

2007-09-29 @ 21:32:20
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback