Ända ner till stortån

image220
Har precis beställt dessa godbittarna från Ellos. En långklänning som jag verkligen tycker är så snygg, men kanske är för lång för mig. Om det nu är så att jag inte passar i den långa så tänkte jag klippa av den en bit och göra resten till en kjol. Till mina svarta sandaler kommer det se så sommrigt och avslappnat ut, precis så som man vill vara under sommardagarna. Färgen passar mig bra, valde mellan den ljusa och dena mörka, men kände att denna är mer jag. Den kostade 249:-, ett riktigt fynd, men jag hittade en rabbatkod som gav mig halva priset på en valfri vara och då trillade siffrorna ner till endast 124,50!
Solglasögon köpte jag när vi var i Kambodja, men dom är spårlöst försvunna, så ett par nya blev beställda och även ett par vårskor. Som man kan fynda!

Kommentarer
Postat av: sofia

fan va hottit babe!

2008-04-27 @ 21:29:11
Postat av: evelina

I wanne be hot for you bejbi ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback