Godmorgon och glad valborg

Godmorgongodmorgon! Idag kommer bli en riktigt bra dag, sitter för tillfället på skolan och äter min smariga baguet från mormors bageri. Jenny gör danska och jag orkar inte göra något. Väntar på min kollega Sofia, vi ska ha redovisning idag så lite förberedelser ska ordnas. Vad gör ni idag och vad ska ni göra? Idag ska det bli festligheter för min del, resväskan är laddad med alkohol och vattenpipan ligger på sin plats i väskan. Jag och Tally ska iväg och handla present, kol och middag till alla tjejerna. Blir nog en hel del eftersom att vi ska vara där ända till fredag. I eftermiddag berger vi oss till Höllviken för att grilla och ha det mysigt. Ska försöka glömma alla problem och bara ha det kul. Det kommer säkert bli askul!

Jag är sjukt shoppingsugen, kan nog inte hålla mig ända till lördag. Ett besök i malmö på fredag skulle nog sitta bra. Sen på kvällen är det förhoppningsvis dejt med johan och lördag dk för änu mer shopping.

Kiss & Hug

min vän Jenny hälsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback