Godmorgon

Godmorgon alla morgonpigga! Jag förstår inte vad jag gör uppe nu, är inte morgonpigg iallafall. Jag är sådär mitt i mellan, så det blir antagligen att jag går och lägger mig ett tag igen. Dagen är lång och det är myket som ska göras. Hoppas iallafall på att alla mår bra och att ni känner lika mycket som jag att det kommer bli en fantastiskt bra lördag! Ibland känner man bara för att ligga i sängen hela dagen, men idag känner jag i hela kroppen att det kommer bli en underbar dag, det känns skönt!
Går kvällen var mycket trevlig, jag, Annika och Sandra lagade mat här hemma och sedan körde vi hem till Sandra. Kollade på lite tv, åt chips och pratade en massa, och idag blir det först solning, kvällen avslutas med middag hemma hos Tally.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback