Happy Friday

Hoppas alla har en härlig fredag! Bättre än vad min är. Skolan är sjukt seg och jag vet verkligen inte vad jag vill bli när jag blir stor, orkar inte tänka på jobb. Ringde precis till min chef och frågade hur det gick med mitt sommar schema. Svaret jag fick var inte särsklit positivt, hon sa att det hade blivit svårt att sätta in mig på grund av att jag bara kunde jobba dom fem första veckorna. Nu har jag panik! Kommer antagligen bli så att jag får skippa semestern med tjejerna, vilket jag verkligen inte vill. Jag måste hitta ett seriöst jobb nu! Det skulle lätta på allting!

Blev jätte ledsen idag i skolan, när jag fick reda på något som jag verkligen också ville följa med på. Svårt att beskriva känslan, men det känns tungt på något sätt. Samtidigt förstår jag hur det blev som det blev, men ändå. Jag ville ju så gärna! Det är i dom situationerna man bara vill vara någon annan, typ tjejen som alla vill va med. Nä men jag får göra det bästa av situationen.

Ikväll kommer iallafall Johan, my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback