Hemmalyx

image196

Jag har aldrig brytt mig riktigt om mina naglar, har alltid varit den som bitit ner dom direkt då dom blivit långa. Manikyr hit och manikyr dit! Efter det rosa nagellacket som jag målade på hemma hos rask så kände jag att något neutralt hade jag behövt. Jag var och shoppa med pappsen på Nova så sprang vi inom Kicks och där köpte jag detta. OPI passion, det känns riktigt lyxigt att få måla på de. Igår gled det ut över mina naglar och det gav en fin spegelblank yta, som verkligen känndes rätt. Hoppas på att det sitter kvar länge, efter långa veckor i skolan, grävandes i väskor och tengentknappande. Det återstår att se. Än så länge är jag nöjd!

Läste att tjejen som har Design Sverige har öppnat en till butik, en tee-butik som heter California Dreamin. Det är massa snygga tees med snygga/roliga tryck och jag behöver fler tröjor. Får se om Johan kan hjälpa mig att beställa sen. Vad tycks om denna?

image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback