Ingen sovmorgon

Godmorgon alla underbara!
Idag ville jag så gärna ligga länge kvar i Johans säng, men tyvärr så skulle han jobba redan klockan tio så där försvann min sovmorgon som jag enegtligen verkligen behövt. Vaknade till av att solen tittade in genom rullgardinen och det är helt galet ljuvligt att vakna upp av detta fina väder.
Allt går så himmla snabbt, skolan är snart slut och det gäller att ge järnet nu det sista. Tråkigt är att jag har lite att ta igen, projektarbetet ska lämnas in nu på fredag och jag är dödens. Inatt ska jag som sagt jobba natt och måndagen kommer vara så fruktansvärt seg. Men jobba måste jag anars kan jag glömma studentveckan och jobb i sommar är nu också fixat. Jag är riktigt nöjd faktist!
Annika ringde precis och kom med ett mycket trevligt förslag, vi ska "plugga" nu och sen bär det av antingen till bkäred eller barsebäck för tt kolla på deras hus. Kanske hinner ta mig en liten promenad innan dagen börjar, måste ju göra någon nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback