Skönt!

Skönt att vara långledig nu i fyra dagar! Borde plugga en massa, men om jag känner mig själv så kommer det inte bli mycket gjort. Istället ska jag övningsköra lite, shoppa, träna och laga en massa god mat. Sitter redan nu och funderar på vad jag ska laga till för något gott till lunch. Måste skärpa till mig med mina mellanmål, har slarvat en hel del, vilket har gjort att jag fått ont i huvet. Men vad är bra mellanmål egentligen? Jag behöver tips! Har läst på många ställen att nötter och torkad frukt ska vara bra, men jag tycker för det första inte att jag blir mätt av det och för det andra så tycker jag inte om det så värst mycket. Så det kommer jag skippa! Förr åt jag alltid keso och jag tror jag ska börja med det igen, riktigt gott att ha på knäckemacka eller bara äta ur förpackningen. Anars så är alltid smoothis gott! Bra för man kan själv välja vad man vill ha i.

Nu ska jag gå och njuta av min ledighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback