Som nykysst

image195

Välkomna den nya generationens läppstift och sätt färg på våren med tunna toner som blandas in i din naturliga läppfärg. Nivea beaute´ volume shine ultra gloss.

När jag gick i malmö förra veckan så kände jag att jag verkligen behövde något till mina läppar, något som fick dom att lyssa upp. Jag gick in på Åhlens och drog mig bort till Niveas hylla och där hittade jag detta läppstiftet. Jag trivs jätte bra med de. Tog den ljusaste färgen eftersom jag inte är den personen som gärna går med rött. Det är mjukt och skönt och jag känner mig riktigt fin när jag dragit några dag på mina läppar. Dock var det lite dyrt, iallafall för mig. 110 kr! Men de är de värt! Det gör läpparna rosiga och fylliga. Nu väntas bara att se om det sitter kvar efter en härlig kyss från johan.

Ska försöka att lägga in en liten bild och komentar om mitt nya nagellack som jag köpte igår också. Var ute med pappsen och körde, så det blev lite shopping. Ett par träningsbyxom som jag länge behövt. Men men..
Idag borde jag plugga, få se om det blir som jag tänkt. Ska iallafall ta det lite lungt nu, boka bio inför ikväll och förhoppningsvis blir det lite pluggande vid 12. Sen i eftermiddag ska jag träna och sedan träffa Annika och Sandra. Kommer att bli en skön fredag med andra ord.

Kommentarer
Postat av: sofia

värsta reklamen där , festligt:)

2008-04-04 @ 13:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback