Sov gott

image223
image224

kärlek ska inte göra en mindre

Kommentarer
Postat av: BloggOmDig

Hej där, trevlig blogg du har!

Vi är tre tjejer som precis har börjat blogga. Vi är annonyma p.g.a att vi håller på med lite test på folk i vår närhet och försöker provocera för att starta diskussioner.
Vi skulle verkligen uppsakatta om du vill besöka våran blogg www.tjugofemtiofyra.blogg.se.

Vi förstår att du säkert får ett massor av sådana här mail men vi tror verkligen på våran blogg och har extremt kul på vägen.
Det skulle vara kul om vi fick ett mail av dig och fick höra dina åsikter om bloggen. Ris eller ros, det är lika uppskattat villket som.

Mvh
Ria, Klara och Rakel

2008-04-28 @ 23:36:03
Postat av: izabella

Hej! inte för att jag känner dig eller någonting, men skulle du kunna göra mig en tjäst(a)? Isåfall så är det att förklara eller ngt om hur man gör bloggen snyggare, som du tex rosa bakrund, egen bild högst upp mm. för det finns ju lixom inte på design länken!? Skulle verkligen uppskatta om du kunde hjälpa mig eftersom jag är ny här :) Och föresten så gillar jag din blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback