IM HOME!

Hej goingar!
Nu är jag tillbaka efter en veckas semester på Rhodos, 3 veckor i eslöv och efter en massa ångest fylld av längtan tillbaka. Har haft för mycket tankar i huvudet som har gjort att det blivit svårt att sätta sig ner och skriva ner dom, men tur är kanske det, för nu har nära och kära fått lyssna ordentligt på mig vad jag känner och tänker. Dom har hjälpt mig bra eftersom att jag mår riktigt bra faktist. Emellanåt är jag faktiskt riktigt lycklig. Känns konstigt att helt plötsligt vara tillbaka från all skoj, men det känns framför allt lite små konstigt att vara tillbaka som singel. Tänker inte skriva så mycket mer om det här, utan ni som läser förstår säkert hur det är när man är ensam, inte för att jag är ensam men ni förstår. Det känns sjukt att inte springa omkring på bargatan på Rhodos, att komma hem kl 10 på morgonen med fru lindgren och att bestäma sig för att skippa sängen för att istället dra ner till stranden där dom andra brudarna väntade. Jag längtar något fruktansvärt tillbaka och skulle kunna göra det om och om igen. Ett minne för livet! Men visst är det skönt att vara hemma, har träffat nytt folk som jag kommit otroligt nära och det värmer. En ny familj :)
Fick bara mysa en liten stund med annika idag eftersom att jag ska jobba natt och då ska det hinnas med mycket innan. Vi var och hälsade på josse där hon jobbar, hon har fått jobb på ett konditori inne i lund. Hon bjöd på bullar och vi köpte med godsaker hem till våra älskade, min var Diana.
Men nu ska jag ut och springa och sedan packa upp resväskan från Rodos vilket inte är gjort på 3 veckor (jag vet jag är duktig). Har bara kommit en bit på vägen och efter den väntar rumet som är fyllt av kläder. Men är man upptagen så är man, jag klagar inte.

Föresten, jag hade en helt underbar helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback