Drömmer

Jag sitter här hemma och drömmer om att få komma utomlands. Sol, värme och bad. Nu när sommarjobbet är klart så kan jag faktist börja kolla på resor, jag, rask och annika ska iallafall försöka komma iväg.
Kvällen igår blev lyckad, förutom att hunden vi passade bajsade rakt utanför en affär och camilla hade inte med sig någon bajspåse, haha! Camillas pizza skulle vara väldigt god, men dom hade nog tappat saltkaret på den. Själv så hade jag lagat hemma gjorda köttbullar och dom var himlans goda. Mat, tv, spel, prat och en massa skratt. En riktigt lyckad kväll.
Idag vill jag umgås med min pojkvän. Får se om han kan bli på humör. Annars så väntar ett pass gympa med stång i eftermiddag. En mysig middag johan?

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback