Egentid

Nu är det ca en och en halv timme tills Annika kommer och hämtar upp mig. Tiden har bara sprungit iväg och jag har varken hunnit med promenad eller pluggande. Jag skulle behöva fler sånahär dagar då man bara har tid för sig själv, får allting klart och när dagen är slut behöver man inte tänka på något anat än att man ska sova gott. Dom här dagarna är för få. Galet. Lovet har varit konstigt, har inte njutit och gjort såna grejor man ska passa på att göra. Imån börjar praktiken igen och hoppas på att få in lite rutiner, träning och pluggande. 

Jag är så trött, skulle bara vilja lägga mig i sängen och sova ända tills imon. Men snart kommer förhoppningsvis Johan hit och gör mig pigg, sedan bär det av till fru Lindgren som vill kolla på Saw filmera med mig. Kan kanske gå om jag får en stor godispåse med mig.

Ha en bra söndag

image145

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag måste höra om din plan!

Postat av: Moa

fett snygg på den bilden! :)

2008-02-27 @ 23:37:57
Postat av: evelina

Amen tackar Moa :D Tycket själv om mitt hår väldigt mycke då, skönt att bara kunna ha.

2008-02-28 @ 00:17:19
URL: http://evelinapramberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback