:)

Vaknade upp med johan brevid mig i sängen. Kännde att jag bara ville ligga kvar där hur längesom helst, bara hålla om honom och känna att han var min. Fuskade lite och ringde till avdelningen och sa att jag kom senare pga att jag hade hvudvärk, även om det var fusk så hade jag faktist lite ont i huvudet, när jag väl kände efter. Dagen på praktiken var verkligen jätte bra, vi skrattade och hade verkligen kul. Jag hade kunnat vara där hala dagen. Gick med ett stort smile på läpparna helatiden. Jag kännde mig sådär glad.
När man kollade ut så såg man solens strålar som lyste upp allt. Gud så lycklig jag kände mig! Allt förändrades, både känslomäsigt och även mina tankar.
Underbart :)

Yes, äntligen är det fredag/helg och sportlov!
Sitter här hemma och vill bara tillbaka till biosalongen där jag och johan såg den nya filmen Ps. jag älskar dig. Den var så underbart bra. Var nästan påväg att boka en plats idag igen. Bara jag kollar på bilderna så börjar jag nästan gråta. När erik kommer hem så ska jag be han att ladda hem den, så att jag kan kolla på den hela natten lång.

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback