Härliga dag

Nu ska jag snart ut och gå en runda i det härliga vårvädret. Skulle få med mig modern men skidorna på tv:n var mycket mer intresant för henne, så jag får gå själv. Önskar att jag hade en syster att gå med. En äldre syster som amn kunde prata med allt om.

Sen vill jag åka hem till mormor&kalle och äta något gott. Sitta i köket och mysa. Har inte träffat dom på hur länge som helst, så det är på tiden. Man ska ta tillvara på det man har.
Önskar egentligen att mormor skulle laga sina goda biffar med stekt lök. Mums vad gott det är! Förr sov vi alltid där, gick upp och lagade kaffe till dom, sen på dagen gick vi till grisarna. Hos grisarna fanns även bambi. Vi matade dom och det var så härligt.
Sen hoppas jag på att få köra dit, måste köra en masa nu och komma igång. Har bokat halkan nu och har min jävla teori kvar. Så jag ska pluggaplugga och plugga nu på lovet.
Ska hitta en riktigt snygg bil som jag kan köra runder med i sommar. Tänk en husvagnssemseter. Gud vad mysigt..

I love you till the end

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

Postat av: johanna

titta gärna in i min blogg :)

2008-02-16 @ 12:47:10
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback