Helgen

Denna helg har varit en väldigt lugn helg kan man säga.
Från en överladdning till utgång, till en väldigt, väldigt lugn helg. Nästan på snäppet till för lugn.
Men det är lungnt, om en vecka är det sportlov och jag och Linn har stora planer på en "afterskifest". Har bara en tanke om de, men hoppas den blir värklig. Tärmobyxor, glasögon och en massa alkolhol.

Mina fossingar fick sig ett härlig bad, filades och är nu fitt for fight. Lena och söta. Kan förhoppningsviss gå på afron utan att skämas.

Kom på att camilla åker nu i veckan, 3 veckor ska hon vara borta. Får kanske ta och fixa en fin hejdåfika, funderar på att baka ensåndär grön sak och så kan hon få känna lite på mina tår.

Sovgott

image129
kolla publiken

Kommentarer
Postat av: johan

ska du ha fest endån ?

2008-02-11 @ 06:41:13
Postat av: evelina

njä, fest och fest. Mer en middag/förfest för tjejer innan vi ska ut :)

Postat av: Linn

Hörde med tjejerna idag, dom är lätt på :D du din tanke om det hela gillar jag också! jag längtar redan :D

2008-02-11 @ 17:15:59
Postat av: evelina

Ååå Linn :D du gör mig så sugen!!

2008-02-11 @ 18:06:22
URL: http://evelinapramberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback