Hemma

Jag är så fruktansvärt trött, och saknar annika mer än någonsin nu. Eller ja, jag vill umgås med henne iallafall. Rask behöver jag nog inte nämna, hon har aldrig tid! Tråkigt men sant. Johan den goa, han tänker inte, vilket leder till att jag måste sakna han jättemycket. På vägen hem på min cykel så riktigt fantiserade jag om att jag pussade honom. Men ikke, jag får vel vänta tills fredag.
Under dessa två dagar så har jag sett en del människor som cyklar runt och sjunger i lund. Haha, jag går där och skrattar för mig själv och förstår inte vad dom håller på med. Kanske ska testa, livet kanske blir roligare.

det är så jävla gött att vara hemma, hemma med familjen och sängen. Praktiken går mycket bra, det är roligt men den sliter på mig. Är ju helt sluut. Aja idag ringde jag in och sa att jag kunde jobba dom fyra första veckorna efter jag tagit studenten. Efter samtalet kom jag på att det är över midsommar och då vill jag ju inte jobba, särskilt inte natten. Men vad gör man inte för ett jobb.

denna hade faktist inte sutit fel, bilig och bra från Ellos.

image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback