Inte brun, men len som en barnrumpa

Godmorron!
Har inte sovit ut så mycket som jag borde göra, om jag kollar på hur dagen och morgondagen kommer att se ut så borde jag ha sovit hur länge som helst. Det är mycke som ska göras och jag borde vara pigg!
Ska inte jobba idag, men jag ska storstäda på mitt rum och så ska jag försöka att plugga lite. Ikväll ska jag leka med Annika, hon kommer hem från en veckas skidåkning. Ska höra med Linn om hon vill hänga med oss.
Måste iallafall komma igång med projektarbetet, men vet inte vart jag ska få orken ifrån.

Hade ni en bra lördagskväl igår?
Min kväll med tjejerna var supermysig! Vi var bjudna hem till Lindwall i Lund för att få äntligen få träffas allihopa. Blir att vi inte träffas nu när det är praktik, tiden finns lixom inte. Det var hur mysigt som helt, började med en riktigt god middag med vin till, en massa prat, kollade på melodifestivalen som verkligen inte var bra förutom Björn förstås, han gör hela grejen så jävla bra. Efter hade vi en liten smootii tävling, jag och matilda var i samma lag och vi gjorde värsta grejen, men kom ändå sist. Roligt var de iallafall! När vi var klara med detta så sprang vi ner i källaren för att äntligen få sätta sig i den varma sköna bastun. Ansiktsmasker, skrubb och en massa svett. Det fick avsluta kvällen. Len som en barnrumpa, men önskar jag var brun som en neger. Fick mitt första sms av Rask igår, hon har det riktigt bra och jag kan bara tänka mig hur brun hon är.
Gårdagen hoppas jag att vi gör om snart igen tjejer.

Nu ska det ätas frukost sen sätter dagen igång.

image143

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, det var en riktigt mysig lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback