It´s Friday

Det är fredag igen. Underbart. Känns faktist som att det var fredag precis, det var inte längesedan iallafall. Jag ska inte klaga, jag tackar gudarna för att det är helg, tre hela dagar utan praktiken. Vi är hemma hela familjen idag, så det ska bli mysigt att snart gå ner och äta frukost tillsammans med moren min. Funderar på vad jag är sugen på och det får kanske bli smootiin som jag köpte på willys. Har aldrig provat den innan, så det ska bli spänande. Sandra ska ringa mig nu på förmidden, vi ska åka och storhandla mat till hennes familj. Det blir Maxi och hon älskar att handla mat lika mycket som jag. Vet inte varför jag gör de, men det är kul. Men men, hoppas hon ringer snart! Känns som att man är det enda jag har i huvudet nu. Sitter här och funderar på vad jag och Linn ska äta ikväll innan vi åker till Sara. Vi ska vara själva hemma hos Linn, köket för oss själva så det kan bli vad som helst, men är sjukt sugen på tacos. Vi får se, köttbullar och makaroner hade inte heller suttit fel.

Gråt och blåsigt väder här idag, inte ens en liten sol tittar fram. Jag ska iallafall ta en promenad eftersom att det blev ingen igår. Ska höra om någon annan vill följa med.

Ha en underbar fredag och var snäll mot dina nära och kära. Gör något extra eller bara vissa dom hur mycket du uppskattar det dom gör. Det ska jag göra! Johan ska få känna hur mycket han betyder för mig, vilken fantastisk person han är. Idag kommer bli en bra dag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback