Längst ner på botten

Idag orkar jag inte med något. Är så trött på att dom dyker upp överallt. Långa, smala och brungåriga. Jag har inte dendär glädjen längre. Har typ vacknar upp ur min säng nu och ser allt som händer. Känns som att jag bara vill skrika och gråta jätte mycke. Mötet idag var fylt av vibbar. och jag var inte ens välkomen. Jag känner såhär helatiden nu. Drömer sjuka drömar och ja, jag blir galen. Är det detta som gör mig så trött?
Jag är då blond, kort och mullig. För ett tag sedan njöt jag över att vara den jag är. Men vet du vad, självförtroendet är borta. jag är inte så stark längre som jag var då. Jag vet inte vad som händer. Men hjälp behöver jag. Fan!

Nu ska jag bara ut och gå, ta ut all ilska jag har och hoppas på att jag snart får tillbaka på allt jag gör. Men jag ska gå och gå tills jag känner att det släpt.

Annika, du är bra och det ska blir skönt att få vara med dig.

Kommentarer
Postat av: johan

ja jag ålskar dig för du är som du är.
ja jag älskar dig för du är kort.
ja jag älskar dig fastän du är blond.
ja jag älskar dig, vill va me dig ingen annan.
ja jag älskar dig och är glad för det du ger mig.
ja jag kan inte säga mer än, du är den jag älskar.

Postat av: jessica

Evelina, blir lite ledsen när jag läser sånt här.
Jag tycker att du är jättefin
och kolla så vackert Johan har skrivit om dig.
Alla tycker om dig för att du är du, och det finns bara en som du! :)
Förstår inte riktigt vad det är för möte och vart du inte är välkommen?

Hoppas det känns bättre snart vännen.

2008-02-13 @ 19:15:18
URL: http://jessicalindkvist.blogg.se
Postat av: evelina

men du jessica bli inte de, för jag blir genast glad när du skriver snälla saker till mig :) Tack! jag är glad nu

2008-02-13 @ 20:41:03
URL: http://evelinapramberg.blogg.se
Postat av: Victoria

Men eve du är helt perfekt så som du är :) Och ja, som jessica skrev, kolla vad johan har skrivit till dig :) Såå söt :)
Hoppas det blir bättre gumman !

2008-02-15 @ 10:12:01
URL: http://victoriabuenaflor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback