Mitt i veckan

Onsdag idag, redan. Förra veckan sa jag samma sak och det är faktist sjukt vad veckorna går snabbt. Denna dag är mitten på hela långa veckan. Har varit på praktiken mån, tis och ons, så det är kanske därför det gått snabbt. Jag trivs jätte bra på min plats, får se nya saker varje dag. Det är absolut inget jag tycker är jobbigt, tycker bara att det är kul att gå upp på morgonen för att gå till min "arbetsplats". Nu efter 3 dagars arbete så känner jag mig helt slut i kroppen, ska vara ledig imån så nu ska det njutas. Hoppas på en härlig torsdag.
Ska sova länge imån. Johan sov 15 timmar inatt så får se om jag kan klå de, jag tror iallafall det hade behövts, vila ut för att sedan vara pigg och glad under dagen då jag ska plugga och sedan träffa johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback