Mums

Heregud vad dagen gick fort. Klockan är redan sex och jag har inte hunnit plugga allt för mycke.
Annika ringde vid två och undrade om jag ville äta våfflor med henne och camilla. Det kan man faktist inte tacka nej till. Kom dit vid tre och var hemma igen för ungefär en timme sedan. Ojojoj, vad tiden springer iväg, snart hämta annika upp mig för att sedan köra till gerda. Idag blir det ett gympa med stång pass och efter det ska vi basta.

Snart är det Alla Hjärtans Dag och funderar på om jag ska pyssla ihop något. Har redan köpt en del saker, men sen är problemet när jag slutar. Om jag slutar 4 så är min plan inte lön att göra. Så jag har en reserv plan.
I sommras läste jag en bok som hette P.s jag älskar dig. Den ska börja gå på bio nu och har en liten förhandsvisning på torsdag. Kanske är det något för mig och min käraste johan.

image131
johans nya skinni, med luva. Den är najs!

Kommentarer
Postat av: johan

ääääälskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback