Några timmars sömn

Nu ska jag snart hoppa ner i min varma sköna säng. Hoppas på att vara ordentligt utvilad och pigg imån. Ska försöka ta mig upp vid 10 för att börja plugga sedan väntas öveningskörning med pappsen och så ska jag träffa Johan senare mot kvällen. Jag lyckas alltid prega in en massa saker på mina lediga dagar, så lediga kan man inte kalla dom! Imån ska bli en bra dag, det har jag bestämt! Johan har faktist en överraskning till mig. De är inte ofta det händer, så ska bli extra spänande att få träffa honom. Ska kolla lite resor och förhoppningsvis så hittar vi något som passar just oss. Ska vi ha sällskap eller ej?

image156
Vill tillbaka

Kommentarer
Postat av: johan

älskling jag kan inte sova. vill ha dig här, brevid mig. du & jag !

Postat av: johan

älskling jag kan inte sova. vill ha dig här, brevid mig. du & jag !

2008-02-28 @ 01:07:02
URL: http://www.kichorn.blogg.se
Postat av: evelina

johan du kan aldrig sova :D Inte jag heler faktist, har legat och vridigt mig hela natten. Ses sen!

2008-02-28 @ 10:19:00
URL: http://evelinapramberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback