Nattglas

Som bara jag får dricka ur. Jag skulle bara in till lund för att hämta en film på skolan och så tog jag tåget vid 10 för jag var snäll mot annika. Men oj där fanns ju affärer på vägen dit. Dom kan man bara inte gå förbi! Jag var på centersyd i fredags med johan och då gjorde jag ett dumt snabbköp, som jag var tvungen att byta idag. Efter bytet var jag ju tvungen att handla in något annat, så det blev ett sportlinne, en tröja från indiska, vantar och mitt fina glas. Tack tjejerna från klassen, nu fick jag äntligen handlat för presentkortet. Helt plötsligt befann jag mig vid Memes och såg domhär underbara byxorna som jag länge velat ha, så jag sprang såklart in och provade. Några byxor blev det inte, eftersom att jag är så kort och go, men en mysig tröja fick följa med mig hem. Såg en massa snygga väskor, så jag kanske får ta och samla ihop en slant till en sådan.
Idag skulle jag jobbat på med mitt projetarbete, men oj, någon har städat bort min bok så jag har istället tillbringat min dag i lund för att hitta en ny sådan bok. Men ingen hade boken inne, så nu får min fantasi börja komma fram. Ikväll blir det mys hemma hos fru Lindgren, kolla gossipgirl och dricka te. Lindgren är faktist en såkallas mördare...
hmm!

image115


Kommentarer
Postat av: johan

skicka bild på tröjan !

2008-02-05 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback