PLUGG

Nu ska jag snart klä på mig, sminka och borsta tänderna. Idag är det plugg för hela slanten, tar tåget in till skolan vid 11 och ska kolla igenom lite saker. ops, det är om 35 min! Efter ska jag inom indiska och lämna min tröja. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag, mjukisarna frestar, men ska försöka hitta något som både värmer och är snyggt.

Är lite små seg idag. Kanske för att jag inte fick sova mina tio timmar, blev väckt vid 9 av en som ringde fel. Men men, nu är jag uppe och lite frisk luft ska nog få mig pigg.

image130
lagom

Kommentarer
Postat av: amanda rosende

sv: ja det skulle jag också behöva :)
Detsamma :)

Postat av: amanda rosende

sv: ja det skulle jag också behöva :)
Detsamma :)

2008-02-11 @ 15:40:15
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback