Sugen på muffins

Igår var jag med och tävlade om ett antal biobiljetter till filmen Ps. I love you, sitter nu här hemma och bara hoppas på att jag ska vinna dom. Den har premiär nu i veckan och det hade varit mysigt att kolla på den med johan. Men det är några dagar tills dess och idag är jag ledig, ringde till killen som jag skulle gå med idag och ändrade vårt tid till nästa vecka. Om jag skulle gått med honom idag så hade det bara varit en kort dag och jag känner att jag vill vara med en hel dag, just för att kunna se hur dom arbetar. Så idag ska jag plugga lite och är sjukt sugen på att baka. Ska möta upp Annika på stationen så ska jag få hennes bok med en massa olika muffins. Så ikväll blir det kalas! Jihoo! Tror jag ska göra 3 olika sorter. Ska försöka komma ihåg att foografera dom, sen lägger jag in bilder här.
Ska städa på mitt rum också.


Kommentarer
Postat av: jessica

sååå gott med muffins!
Hoppas du vinner biljetterna! du får berätta sen om filmen var bra.
Ha de bra! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback