Tjockiströja

Imån kommer jag verkligen vara jätte trött, men jag kan verkligen inte gå och lägga mig. Jag är så pigg så jag kommer aldrig somna ändå. Kan det kanske vara mitt sörjätande? eller kan det kanske vara chai teet hemma hos fru lindgren. Det kan helt enkelt vara vad som helst! Har som sakt tillbringat en del av kvällen hemma hos annika. Vi gjorde gott te och kollade på Gossipgirl, mycket intriger. 3 par kläder ska även beställas hem och dom visar jag såklar senare.
Igår var det vårkänslor i luften, medans idag spöregnar det och det är kalt. Det kanske är kalt i kroppen eftersom att jag tänker på den stackars haren som inte viste vart han skulle ta vägen när jag och annika kom i ful fart fram på vägen. Han hade precis kommit över till den andra kanten och vipps så spran han åt det andra och kom in på bilen. ooo, säger jag bara! det kändes i hela kroppen, att ta dö på ett stackars liv. Han visste bara inte vart han skulle ta vägen. På vägen hem tog vi samma väg tillbaka för att se om han låg kvar. Konstigt nog så låg han på andra sidan vägen. Ett mysterium som kommer att följa med mig och annika ett bra tag till. Men men, nu är det gjort. Det är vel sånt man ska gå igenom? nästa är kanske en gris.

Jag var idag väldigt sugen på att handla kläder vilket ledde till att jag köpte mig denna fina tröja som jag har på mig. Memes sygga kläder får mig att falla pladask och jag gillar verklgen modelen med luva.
En kavaj skulle också behövas handla in. Jackt!

Danmark på söndag? Ge mig lite tid så ska jag säkert lösa det. Vad gör man inte för en lite gobit. Nattinatti

image116image117

Kommentarer
Postat av: jessica

riktigt fin tröja! :)
och stackars hare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback