Yeah Lördag

Yeah, Yeah, Yeah!! Jag mår så himla bra idag, är glad och pigg. Tjejerna kommer snart hit och då ska vi ha det riktigt mysigt, gå ner och handla mat av min käraste johan på ica och sen ska det vara fullt össss i köket. Kanske ett eller två glas vin.
Fick äntligen tag på en randig tröja igår, kanske inte dom färgerna som jag tänkt mig, men denna går lika bra. Den är varm och go, kommer från h&m. Har letat efter en massa saker denna veckan, bl a kjolen med dragkedja som absolut inte satt bra på mig, gick hem med tårarna i ögonen. Nej så farligt har det inte varit, det är bara så att när man väl vet vad man ska leta efter så hittar man det inte. Jag är van. Köpte även två koftet, men dom ska jag lämna tillbaka i veckan. Jag gillar min nya tröja massor!  Just för att jag inte har några liknande sedan tidigare, garderoben har utökat sitt utbud nu. Vad säger ni, ska jag behålla den?
Nu ska jag springa runt i huset och tända lite ljus, måste ju vara lite mysigt när dom kommer hit. Har faktist slängt ut min soffa, så där är gott om plats på rumet nu.

image114

Kommentarer
Postat av: jessica

tycker träjan ser jättemysig ut, en riktig Eve-tröja!
Hoppas du hade mysigt o trevligt med dina kompisar!

Postat av: Sofia Chrisander

fina evelina:) Hoppas du har det bra på praktiken, det har jag.

2008-02-03 @ 17:27:04
Postat av: Tintin

Go for it.

2008-02-03 @ 23:40:46
URL: http://letusbuyhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback